
NÖJDA KUNDER
För oss på J BIL är ett mål viktigare än alla andra: att ha ett kundbemötande i världsklass. Det får vi genom att ha engagerade och stolta medarbetare som stormtrivs på jobbet. Faktum är att J BIL i en oberoende undersökning om medarbetarnas engagemangsnivå bland över 300 svenska företag placerade sig bland de 1-2 bästa procenten! Det är något som du som kund märker så fort du kliver innanför våra dörrar.
VÅRA BILKUNDER
Vi genomför tillsammans med det oberoende undersökningsföretaget Netigate uppföljning på alla som köpt en ny eller begagnad bil hos oss. Resultatet följs noga upp inom organisationen som det absolut viktigaste målet att sträva mot.
SÅ HÄR TYCKER VÅRA KUNDER OM OSS:
SNITTBETYG PÅ VÅRA SÄLJARE:
VÅRA VERKSTADSKUNDER
Vi följer noga upp alla som besökt vår verkstad och säkerställer att kunden är fullkomligt nöjd med sitt besök. Våra generalagenter genomför även egna enkätstudier. Så här säger t ex Peugeotkunderna om oss:



































































